08 oktober 2008

٩๏̯͡๏)۶

Borde sova nu. Men kajsas hosta har hållit mig vaken framför TVn en stund, och magen gjorde sig påmind med ett kurrande. Som jag tror på magspråk betyder ungefär "Hjälp, jag skrumpnar!"

Så jag fick minsann försöka frakta min röv (och givetvis resten av min kropp också eftersom den sitter fast på röven) till köket och där hittade jag bröd. En bra början ju! Sedan hittade jag några saker som jag faktiskt är förvånad över att jag orkade äta, eller snarare tillreda. Det första var ett kokt ägg. Jag hade skinka - men jag tog ägget(?!). Jag visste det skulle vara asjobbigt att skala, men jag tog det ändå och skalade samt skivade och la på mackan. Sen tog jag även fram en kniv, papper, tesked och två kiwis. KIWI! Det är fan sölfaktor 10 på dom asen, men ändå tog jag dom.

Fast det gick faktiskt över förväntan. Man kan ju tänka sig att en kille med för tillfället samma koordinationsförmåga och flinkhet som en zombie ändå borde spilla rätt mycket. Men det gjorde jag inte. Jag är iallafall stolt över att jag orkade äta nåt så pampigt och exotiskt, som ägg och kiwi, till nattmat. Brukar annars bara bli drygt en halvliter mjölk direkt ur paketet vid tillfällen som dessa. Det mättar över förväntan :)

Gonatt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Köp 10pack billys panpizza å ha i frysen å du får INTE äta dom på dan utan de e bara till nattamat så vet du att du alltid har nattamat i frysen i 10dagar NN



Gos

Anonym sa...

Emilia har också hosta som en dåre:-/ Hoppas lillpigan kryar på sig. kram på er

Anonym sa...

jaaaa köp 10 panpizzor å gå upp 5 kilo i vikt på 8 dagar d e d nyaste hahah