13 oktober 2008

I love the knark



Känner mig som en åttioårig tjackpundare. Pupillerna är maxade och bokstäverna på skärmen är lika tydliga som en isbjörn i en snöstorm. Att köra bil blev väldigt spännande, mötande bilars strålkastare var knappt distraherande när de svischade förbi som värsta discokulorna gånger tusen.

Kan inte sitta här längre, det är för ansträngande för ögonen. För en kort sekund tänkte jag att jag skulle läsa en bok istället. DOH! Det går säkert bättre... Jag får väl titta på TV, kanske är nåt intressant som Top Model Ryssland eller Jerry Springer man kan förstöra sin hjärna med. Har jag riktigt tur får jag se en EZ Crunch-demonstration på TV-shop, eller ännu bättre, en demonstration av aBdOmiNiZeR!

Är det förresten bara jag som tycker att kylskåpskall pizza är mycket godare än varm? Bättre konsistens också. Nom nom nom nom..


(Förresten så beror mina vidgade pupiller på nån mysko vätska man måste droppa i ögonen innan man tar ögonbottenfotografi)

1 kommentar:

Jennie sa...

Hahha, faan va du ser ut!! kom du ihåg när jag tog värsta tuggan på en kall pizza o försökte inbilla mig själv att jag gillade det.. o tog sedan en tugga till o klyktes som fan.. hahaha!!!