23 oktober 2008

Dustbustern

Klockan är mycket, och jag borde sova som ett gris nu. Men jag kan inte, ligger och funderar på en massa viktigheter.. T.ex att dammsuga är så jävla tråkigt. Dra omkring på en stor klump och föra ett rör fram och tillbaka, hur tråkig får man bli som dammsugstillverkare? Tänk om man istället hade dammsugaren på ryggen, och den var lite genomskinlig och hade några dioder som lyste. "Dustbuster" skulle den heta. Och den behöver inte vara så tung, för motorn kan liksom ligga på golvet precis jämte vägguttaget och så har man istället en lång slang därifrån till dustbustern som börjar spela ghostbusters-låten när man sätter på den. Fan vad rent jag hade haft hemma då! Jag brukar nynna på den när jag dammsuger upp bananflugor med min vanliga tråksugare. Ganska roligt :)

Och undra om döva kan ha tinnitus. Kan någon SMSa den frågan till 118100 och skriva svaret bland kommentarerna tack! Själv orkar jag inte.

Spana förresten in funktionerna till vänster. Man kan prenumerera på mina inlägg så att man antingen får dem via RSS, eller att man får ett mail varje gång jag uppdaterat min blogg. Missa aldrig ett inlägg alltså! Viktigt viktigt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Na na na na na na na naaa.. DUSTBUSTERS! Jag prenumererar redan =)

Unknown sa...

Det hade varit rent som fan hemma hos mig med. :)

Anonym sa...

HAhaha, bra namn där!

Anonym sa...

Ha ha ha, sjukt kul blogg. Keep it up

Anonym sa...

lätt att man hade dammsugat då ja:P se nu t å uppfinn d patric....