14 januari 2009

Poor Man's Camping

He's got the look! Dönönönönö nönönönönönöö.. Gammal roxette-låt.

Var det någon som sa monchichi förresten? Synd att man inte ser moppemuffen så bra, och håret blev mycket bättre på kort än vad det var i verkligheten. Lite synd. Eller kanske var det tur? Hade nog inte haft så många vänner kvar om man sett det torra slitna hårtopparna i närbild.

Jag har fått en såndäringa tempurkudde. Ni vet en såndär hård jävla låda man förväntas somna på.

Tänk er att ni står i skolmatsalen, på den tiden då Sverige inte var ett u-land och vi hade råd med brickor i matsalen.... Har ni tänkt färdigt? Ta femton brickor staplade på varandra och linda in dem i typ 30 varv med plastfolie. Lägg mästerverket på golvet och ta-taa - en tempurkudde! Billig som fan, och om ni hade tänkt sova i matsalen kan ni ju ta lite vanlig brunsås och hälla över er själva när ni lagt er till rätta. Efter några minuter har vi fått ett gött "skinn" på såsen så att det nästan blir en sovsäck. En brun och mustig sovsäck. Eller man kanske ska säga sås-säck. HÖ HÖ!

Det är lite svårt att somna på min tempurkudde, men det är nog en vanesak. När man väl somnat sover man så jävla gött och vaknar riktigt utvilad utan att ha ont i varenda kota på ryggen. Jag var nästan riktigt munter häromdagen när jag steg opp! :D
Fast det kanske jag var bara för att jag äntligen skulle få gå upp från sängen och slippa dendär huvudlådan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha

Anonym sa...

hahaha :) C hade en sån dära tempus kudde som han fick låna av mamma. han gav upp efter några sömnlösa nätter :) Fructis ja, det är grymt bra ju !