23 maj 2008

TJÖTRÖV


Vilken tjötig jävel som hälsade på under grillsessionen på gården idag. Munnen gick KONSTANT i minst en halvtimma och han var påväg att skona oss flera gånger, men efter ett fåtal steg mot våran frihet vände han tillbaka och berättade anekdot efter anekdot. Han känner tydligen alla i hela stan. Intressant.. Mina öron blödde, men han var iallafall en glad skit. I bakgrunden ser man två av grenarna som sågades av igår, eller när fan det var. Grannen som busades med har ställt dom i grannen-med-sågen's rabatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

alltså för d första: din blogg e sjuuukt rolig jag flabba bra åt din humör iaf...
2a bo harry e sjuuukt jobbig å pratar alltid om sin döende mor i gbg å sina fina damer (tillägg från säker källa..han betalade för dem) sist fråga han efter mitt nr men fick såklart inte d men försökte få mig att ringa han så han kan hälsa på m ig...oooaaahhh va vidrig tanke.... skona mig..... ps..dina filmer e på g fram....